From zero to hero: Πώς το TheBooth.gr έφτασε στην κορυφή μόνο με στοχευμένη στρατηγική SEO
Μια καινούρια επιχείρηση έρχεται συχνά αντιμέτωπη με το εξής πρόβλημα όσον αφορά στο digital marketing. Αισθάνεται την ανάγκη ή την πίεση να κάνει πολλά πράγματα σε διάφορα κανάλια και έρχεται αντιμέτωπη με ένα δυσθεώρητο budget. Social media, Google ads, SEO, Youtube, CRO, τι να πρωτοκάνει κανείς;
Αν δεν υπάρχει το budget να τα κάνει όλα, τότε η απάντηση είναι: Να κάνει αυτό που θα της φέρει τα πιο αποδοτικά αποτελέσματα. Στην περίπτωση του TheBooth.gr αυτό ήταν το SEO. Για την ακρίβεια, μια ολιστική προσέγγιση στο SEO που είχε τη δυνατότητα να οδηγήσει ένα εντελώς καινούριο brand σε έναν πολύ ανταγωνιστικό κλάδο στην κορυφή.
Πώς το πετύχαμε αυτό; Διαβάστε παρακάτω την πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή ενός site, πως ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα, και τώρα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις για πολύ κερδοφόρες αναζητήσεις.
Οργανικοί Επισκέπτες
Money Keywords Στην Πρώτη Σελίδα
Μέση Θέση των Keywords
✅ TheBooth.gr: Ένα ολοκαίνουριο site στη ζούγκλα των organic searches
Η παλαιότητα ενός site και το πόσο γνωστό είναι ως brand αποτελούν παράγοντες κατάταξης, μαζί προφανώς και με πολλούς άλλους, στα οργανικά αποτελέσματα.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένα site με καμία ιστορικότητα που μόλις εμφανίζεται στον χαοτικό κόσμο του διαδικτύου με τα τρισεκατομμύρια sites έχει πολύ μακρύ δρόμο να διανύσει, μέχρι να εμφανιστεί στη Google. Εκτός, βέβαια, αν κάποιος το σπρώξει δυνατά με τις κατάλληλες τακτικές.
Αυτό ακριβώς συνέβαινε με το thebooth.gr, το site που παρέχει υπηρεσίες photobooth σε events, όπως γάμους, βαπτίσεις, εταιρικά events και άλλα. Ήταν ένα καινούριο site με εντελώς καινούριο domain που ήθελε να εδραιωθεί στον απαιτητικό κλάδο των γάμων και των events γενικότερα.
Αυτό πρακτικά σήμαινε ότι είχε να ανταγωνιστεί εταιρείες εδραιωμένες στον χώρο για χρόνια. Και όλα αυτά χωρίς budget για social media ή performance marketing, παρά μόνο για SEO. Δεν χρειαζόταν, όμως, και κάτι πέρα από το SEO, όπως άλλωστε αποδείχτηκε στη συνέχεια.
✅ Η Μέθοδος
Το καλό όταν αναλαμβάνεις ένα site από την αρχή είναι ότι το φτιάχνεις εξαρχής σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές και δεν χρειάζεται να διορθώσεις τίποτα χάνοντας χρόνο.
Έχοντας, λοιπόν, ένα άρτιο τεχνικά site, επικεντρωθήκαμε στα ακόλουθα:
⭕ Δημιουργία στοχευμένων landing pages: Η δομή του site έγινε με βάση συγκεκριμένες landing pages που ανταποκρίνονταν στις αναζητήσεις (π.χ. photobooth για γάμο, photobooth για πάρτυ).
⭕ Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο: Κάθε landing page περιέχει χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο ακριβώς για τη συγκεκριμένη υπηρεσία με χρήση των κατάλληλων keywords. Αντίστοιχα, κάθε άρθρο που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του content marketing περιείχε αξιόλογο περιεχόμενο με βάση τη σελίδα, στην οποία στοχεύαμε. Τα keywords σε κάθε κομμάτι περιεχομένου ήταν τοποθετημένα φυσικά και ύστερα από εξαντλητική έρευνα των λέξεων-κλειδιά.
⭕ Στρατηγική συνεργασία με sites του κλάδου: Επιλέχθηκαν τα πιο δυνατά και σχετικά sites του κλάδου, ώστε κάθε άρθρο να έχει τη μέγιστη απόδοση αναφορικά με τους στόχους του off-page SEO.
⭕ Offline branding: Καθώς τα brand searches αποτελούν βασικό ranking factor στη Google, δόθηκε μεγάλη έμφαση στη στρατηγική offline branding, ώστε το brand να γίνει γνωστό ευρύτερα.
✅ Τι πετύχαμε
Αποδείχθηκε ότι δεν χρειάζονταν πολλά ούτε κάποια περίπλοκη στρατηγική. Ένα πλήρως βελτιστοποιημένο site με καλό περιεχόμενο και έξυπνη στρατηγική link building ήταν αρκετά, για να το φέρουν στην κορυφή μέσα σε έξι μήνες.
Αυτή τη στιγμή το site βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων για άκρως ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά, όπως photobooth, photobooth γαμου, photobooth για παρτυ, mirrorbooth.
Πρόκειται για keywords με υψηλές αναζητήσεις που επιπλέον έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα ότι συνδέονται με πρόθεση χρήστη για συναλλαγή. Με λίγα λόγια, ο χρήστης που αναζητά photobooth για ένα πάρτυ, για παράδειγμα, είναι εξαιρετικά πιθανό ότι θα κάνει κλικ στο site που θα βρει στην κορυφή και θα μετατραπεί σε πελάτη, αν βρει αυτό που αναζητά.
Χάρη, λοιπόν, στον μεγάλο όγκο αναζητήσεων και το υψηλό conversion rate, το The Booth δεν χρειάζεται πλέον να κάνει τίποτα άλλο από digital marketing. Αξιοποιώντας ελάχιστα τα social media, χάρη στη στοχευμένη στρατηγική SEO βρίσκεται στις top θέσεις των αναζητήσεων, ξεπερνώντας πασίγνωστες εταιρείες του χώρου.
Και αυτή η παρουσία του στην πρωτιά των οργανικών αποτελεσμάτων είναι αρκετή, για να απολαμβάνει υψηλές πωλήσεις και να αποτελεί πλέον ένα κερδοφόρο brand και μια εύρωστη επιχείρηση.
Πρόκειται για ένα case study που αποδεικνύει περίτρανα ότι το οργανικό κανάλι είναι θεαματικά αποδοτικό, αρκεί να γίνει σωστή και προσεκτική στόχευση σε χρήστες που έχουν πρόθεση συναλλαγής και ψάχνουν κάτι πολύ συγκεκριμένο.