Delta Strom: Πώς το SEO μπορεί να οδηγήσει ένα ήδη γνωστό brand στην κορυφή
Τον Ιανουάριο του 2024, ξεκινήσαμε τη συνεργασία μας στο SEO με το γνωστό brand στα στρώματα ύπνου Delta Strom και βρεθήκαμε μπροστά σε μια σημαντική πρόκληση. Επρόκειτο για μια δημοφιλή επιχείρηση, με αρκετά καλή οργανική παρουσία και αρκετά χρόνια στο ιστορικό του που έκανε SEO.
Δεν ήταν, λοιπόν, ούτε άγραφος πίνακας ούτε μια εταιρεία που μόλις ξεκινούσε στον οργανικό κόσμο. Χρειαζόταν, επομένως, μια καλά μελετημένη και εμπνευσμένη στρατηγική για το extra mile, αφού ζητούμενο δεν ήταν να πάει από το μηδέν σε ένα καλό σημείο, αλλά από το μέτριο στο άριστο (και αυτό είναι πάντα το πιο δύσκολο…)
Οργανικοί Επισκέπτες
Αύξηση των Shopping Ads
Αύξηση των Online Πωλήσεων
✅ Η αφετηρία
Σε μια τέτοια περίπτωση, το κλειδί ήταν ένα εξονυχιστικό SEO Audit, το οποίο θα μας έδειχνε τις αδυναμίες και τη δυνατότητα βελτιώσεων. Καθώς επρόκειτο για ένα δουλεμένο site, έπρεπε να πάμε σε μεγάλο βάθος και να επιστρατεύσουμε την εμπειρία και την έμπνευσή μας, για να βρούμε τα σημεία, στα οποία θα ήταν ενδιαφέρον να επικεντρωθούμε.
Και ακριβώς επειδή εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, με τον έλεγχό μας βγάλαμε πολλά ενδιαφέροντα συμπεράσματα, αποκομίζοντας άκρως αποτελεσματικές ιδέες.
✅ Η μέθοδος που ακολουθήσαμε
Σε ένα ήδη εδραιωμένο brand, το βάρος δίνεται όχι τόσο στο brand awareness, όσο στο authority και ειδικά στο topical authority, που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Για να αυξηθεί, λοιπόν, το κύρος της εταιρείας, δώσαμε έμφαση στον αλγόριθμο Ε-Ε-Α-Τ (Experience – Expertise – Authoritativeness – Trustworthiness) και κάναμε σαφές το positioning και το USP της εταιρείας.
Η στρατηγική περιεχομένου κινήθηκε στον βασικό άξονα που ισχύει στην αγορά των στρωμάτων, ότι δηλαδή οι αναζητήσεις δεν σχετίζονται μόνο με πρόθεση αγοράς, αλλά και ενημέρωσης ή αναζήτησης του brand. Με αυτή τη λογική, χωρίσαμε τα keywords στις βασικές κατηγορίες σύμφωνα με την πρόθεση χρήστη (business keywords, sales keywords, informational keywords) και ακολουθήσαμε διαφορετική προσέγγιση για κάθε κατηγορία.
Με δεδομένο, μάλιστα, ότι το blog του site είχε αρκετά πλούσιο περιεχόμενο, το επόμενο βήμα ήταν να γίνει μια σωστή οργάνωση του περιεχομένου με βάση την παραπάνω διαφοροποίηση. Τα άρθρα κατηγοριοποιήθηκαν σε θεματικές ενότητες, συνδέθηκαν μεταξύ τους τόσο θεματικά όσο και σε επίπεδο interlinking, ενισχύθηκαν και βελτιώθηκαν τόσο σε επίπεδο SEO και keywords όσο και ευρύτερα σε επίπεδο πληροφορίας και δομής.
Έχοντας ως στόχο να δημιουργήσουμε το πιο ενημερωμένο και χρήσιμο blog στον τομέα του, δεν διστάσαμε να αφαιρέσουμε εντελώς τα low value άρθρα, όσα χαλούσαν το crawl budget ή ήταν thin content.
Αναφορικά με τις landing pages, δημιουργήσαμε νέα κείμενα στις βασικές κατηγορίες και δημιουργήσαμε νέες και στοχευμένες landing pages για καλύτερη στόχευση. Οι σημαντικές sales pages ενισχύθηκαν περαιτέρω, ώστε να επιτύχουμε καλύτερα αποτελέσματα.
Αυτή η συνεκτική on-page στρατηγική συνοδεύτηκε από προσεκτικές off-page ενέργειες, ώστε με στοχευμένα links να δυναμώσουμε το brand αλλά και συγκεκριμένες σελίδες.
Τέλος, βλέποντας την ολοένα αυξανόμενη δυναμική των shopping ads και γνωρίζοντας τη συμβολή του SEO στο τελικό αποτέλεσμα, βελτιστοποιήσαμε στο μέγιστο όλα τα προϊόντα και κάναμε A/B testing στρατηγική, ώστε να εμφανίζονται ψηλότερα και σε αυτό το κανάλι των free listings.
✅ Τι πετύχαμε
Η μέθοδος και η αφοσίωσή μας είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα: